Circulația deficitară

Soluția completă pentru picioare sănătoase

Circulația deficitară

 

Te confrunți cu circulația deficitară? Asta înseamnă că nu ți se oxigenează corect celulele corpului şi, cel mai probabil, te simți lipsit de energie. O minimă disciplină alimentară și exercițiile fizice pot fi primii pași pentru îmbunătățirea circulației sanguine, astfel că schimbările simple pot avea un impact major asupra sănătății.

Metode de a îmbunătăți circulația sanguină

O vorbă din bătrâni spune că „mersul pe jos face piciorul frumos”, astfel că mersul pe jos este o activitate cu impact redus, care ajută la creșterea ritmului cardiac și, implicit, la îmbunătățirea circulației sanguine.

Desigur, noi te încurajăm la mișcare organizată și regulată, pentru că activitatea fizică ajută mușchii să obțină un aport mai mare de oxigen și, totodată, previne formarea de depozite de grăsimi, menținându-se astfel rapiditatea fluxului de sânge.

În ceea ce privește alimentația, îți recomandăm ca înainte de a consuma un aliment, să cunoști și să înțelegi ce efect are asupra organismului tău. Fii selectiv în privința alimentelor consumate și integrează o disciplină alimentară în stilul tău de viață.

Totodată, nu uita de Hepathrombinum capsule! Ajută la restabilirea și menținerea tonusului vaselor de sânge, redându-le funcționalitatea și elasticitatea. Este util persoanelor care resimt neplăceri determinate de funcționarea defectuoasă a sistemului venos, ca de exemplu, disconfort la nivelul picioarelor. Este sigur pentru utilizare îndelungată, de aceea este recomandat ca adjuvant în menținerea sănătății și a rezistenței sistemului venos. Dacă folosești și un unguent cu heparină pentru masaj local, rezultatele vor fi vizibile mai rapid.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.