Exercitii in jurul biroului pentru a restabili fluxul de sange al picioarelor

Soluția completă pentru picioare sănătoase

Exercitii in jurul biroului pentru a restabili fluxul de sange al picioarelor

Faceți o plimbare scurtă în jurul biroului în cursul zilei si puteți ajuta la restabilirea circulatiei sanguine, dacă vă aflați timp de ceva timp la birou.

Dacă trebuie să stați aproape toată ziua în timp ce lucrați, faceți o scurtă plimbare ori de câte ori puteți.

De ce? Cercetătorii declară că o plimbare de 10 minute poate restabili fluxul sanguin la picioarele afectate de ședere prelungită.

O circulație eficienta este vitală pentru prevenirea durerilor, precum și a dezvoltării venelor varicoase, astfel încât ar trebui să încercați să faceți unele exerciții de picioare la locul de muncă. Exercițiile  recomandate sunt, prin urmare, simple și subtile, astfel încât să le puteti efectua fara a atrage priviri ciudate.

În timp ce stați la birou păstrați-vă un picior pe podea și ridicați celălalt picior direct în fața dvs., astfel încât să fie paralel cu podeaua. Țineți timp de cinci secunde, apoi coborâți și repetați cu celălalt picior. Continuați până când ați ridicat fiecare picior de 10 ori. Dacă doriți să faceți acest lucru un pic mai dificil, încercați să desenati un cerc cu degetele de la picioare în timp ce piciorul este ridicat.

Cu picioarele apăsate ferm pe podea și picioarele la un unghi de 90 de grade, ridicați ambele călcâi de pe podea, apoi ridicați ambele varfuri de la podea, trăgându-le spre tălpi. Încercați să păstrați o mișcare constantă de balansare.

Țineți o minge de tenis între genunchi și incercati sa o strangeti timp de 5 secunde. Apoi relaxați picioarele puțin – dar nu scăpați mingea! Repetați de 10-15 ori.

Mișcați-va degetele de la picioare, menținerea mișcării degetelor este eficienta pentru o circulație bună.

 

2 răspunsuri

  1. […] o mulțime de exerciții specifice, care te vor ajuta să ai picioare frumoase, precum fandările, genuflexiunile, […]

  2. […] Exerciții care durează doar 15-20 de minute pot ajuta circulația și menţine corpul în formă. Ori de câte ori ai timp, fă exerciții, mergi cu bicicleta sau fă jogging. Deși orice activitate fizică este benefică pentru circulație, mersul pe jos este, probabil, cel mai „confortabil” mod al omului modern de a-și îmbunătăți circulația sanguină. Mersul pe jos întărește și relaxează mușchii și stimulează pomparea de sânge. […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.