Fructele de toamnă și proprietățile lor

Soluția completă pentru picioare sănătoase

Fructele de toamnă și proprietățile lor

 

Fiecare anotimp vine cu avantajele și dezavantajele sale. Odată cu toamna se produce și trecerea la sezonul rece, perioadă în care suntem predispuși gripei și răcelii. Totodată, toamna înseamnă roade îmbelșugate, care pot reprezenta aliați în combaterea virusurilor sau chiar preveni apariția răcelii. Pentru a evita răceala sau a avea cea mai ușoară și lipsită de complicații formă a acesteia, iată cele cinci fructe pe care ți le recomandăm în perioada de toamnă.

Fructele, comoară pentru sănătate

Merele au un efect benefic asupra organismului, putând reduce chiar și astenia de toamnă. Sunt o sursă bogată în vitamine (A, C, B1, B2, B3, B6, B9) și minerale (calciu, potasiu și bor), acestea din urmă întărind sistemul osos. În aceeași măsură, potasiul din mere ajută și la normalizarea tensiunii arteriale.

Și perele au un efect revigorant în cazul asteniilor. De asemenea, înlătură oboseala, stimulează formarea globulelor roșii și sporesc capacitatea de producere a celulelor cu rol imunitar.

Gutuile, care au un conținut bogat în potasiu și magneziu, fortifică organismul, alungând primele simptome de răceală, ajută în cazul anemiei, tusei și au rol în hipertensiunea arterială. De asemenea, semințele de gutuie pot contribui la vindecarea tusei și astmului.

Prunele sunt o sursă bună de vitaminele C și A, care ajută la producerea carnitinei și refacerea oaselor. Potasiul, magneziul, fierul și calciul, din compoziția acestora, mențin oasele sănătoase, deoarece facilitează absorbția vitaminelor și mineralelor.

Strugurii sunt și ei o sursă de potasiu, fosfor și calciu. Consumul de struguri reduce riscul apariției bolilor cardiovasculare, ajută inima și circulația și menține tensiunea arterială sănătoasă. Ei pot fi folosiți și pentru atenuarea durerilor de gută, sciatică și reumatism. De asemenea, uleiul din semințe de struguri este indicat în dieta hipercolesterolemicilor și în unele afecțiuni cardiovasculare.

Recomandarea noastră este să consumați cât mai multe fructe, însă în special să profitați de fructele de toamnă, întrucât sunt proaspăt culese și își păstrează o mare parte din nutrienți intacți. Fructele au acțiuni alcalinizante, mineralizante și vitaminizante, reduc riscul apariției bolilor cardiovasculare și scad tensiunea arterială, ajutând la buna funcționare a organelor interne și la fortificarea organismul.

Indiferent de fructele pe care alegeți să le integrați în alimentația dumneavoastră, în vederea bunei funcționări a organismului și circulației sangvine sănătoase, nu uitați de Hepathrombinum!

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.