Inspirație în bucătărie

Soluția completă pentru picioare sănătoase

Inspirație în bucătărie

 

Nu știi ce să mai gătești? Simți că ai rămas fără inspirație în bucătărie și acest lucru te epuizează mental? Pentru că ne-am gândit la tine, iată propunerea noastră de mic dejun, prânz și cină, toate ușor de preparat și, cel mai important, foarte bogate în nutrienți.

Propunerea noastră de mic dejun, prânz și cină

Micul dejun contribuie la stimularea metabolismului și, prin urmare, încurajează arderea de calorii. De asemenea, această primă masă a zilei influențează pozitiv starea de spirit. Micul dejun ar trebui să conste în fructe, lactate, cereale integrale, care furnizează organismului fibre, vitamine, minerale, calciu, fier, magneziu, carbohidrați, proteine. O propunere de mic dejun ar fi o porție de cereale integrale, la care se adaugă fructe și lapte.

Legumele sunt o sursă de vitamine, minerale, fibre și glucide, esențiale pentru buna funcționare a organismului. În plus, în funcție de culorile lor, acestea au profiluri nutritive diferite. Întrucât legumele violet reduc tensiunea arterială, cele verzi îmbunătățesc circulația sângelui, cele roșii mențin sănătatea inimii, iar cele albe au proprietăți antiinflamatoare, vă sugerăm un prânz care să conțină și să combine cât mai multe dintre acestea, cum ar fi ghiveciul de legume.

Conținutul său foarte mare de acizi grași omega 3 ne determină să îți propunem, pentru cină, somonul. Nu puține sunt studiile care atestă faptul că beneficiile acizilor grași omega 3 sunt majore pentru organism. Consumul de somon contribuie la controlul îmbunătăţit al proceselor inflamatorii ale organismului, funcționarea mai bună a celulelor per ansamblu şi transferul îmbunătăţit de informații între celulele corpului şi creier. Totodată, poate ajuta cartilajul articular. Pentru garnitură, vă propunem broccoli, rucola, avocado, orez, ciuperci, sparanghel sau spanac, la alegere sau combinate.

Perioadele prelungite de înfometare între mese presupun un metabolism lent, care duce la oboseală cronică, la lipsa de concentrare, irascibilitate, anxietate, boli cardiovasculare, lipsă de vitamine și minerale sau boli grave. Însă respectarea celor trei mese pe zi nu este îndeajuns, de aceea încurajăm o atenție sporită a selecției alimentare, pentru a menține în permanență un raport între cantitate și calitate. De asemenea, pentru o mai bună circulație sangvină, nu uitați de Hepathrombinum capsule, care susține funcționarea normală a vaselor de sânge și favorizează restabilirea și menținerea tonusului venos.

Un răspuns

  1. […] mai mult timp în casă, noi îți propunem să profiți de acest timp și să te aventurezi în bucătărie. Toamna este anotimpul în care trebuie să-ți vitaminizezi corpul și să-ți întărești […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.