Masa de Paște și cum să eviți excesul alimentar de sărbători

Soluția completă pentru picioare sănătoase

Masa de Paște și cum să eviți excesul alimentar de sărbători

Fără exces alimentar la masa de Paște

Masa de sărbători se apropie, iar tu nu-ți dorești să (mai) treci prin experiența excesului alimentar. În rândurile următoare îți oferim sfaturi de prevenire sau ameliorare a stării de rău, în urma unui exces alimentar. Ce să faci pentru a nu ajunge în situația de a-ți petrece prima sau a doua zi de Paște într-o stare de disconfort? În acest sens, moderația și respectarea unor reguli alimentare sunt răspunsuri-cheie.

Nu exagera cu carnea. Carnea de miel este un aliment greu de digerat, așa că, în cazul în care o consumi, asezoneaz-o cu o salată verde sau spanac, pentru a îmbunătăți digestia.Nici ouăle sau aluaturile nu sunt indicate în cantități mari, întrucât sunt greu de digerat și de eliminat.

Atenție sporită trebuie să acorde acestor lucruri cei care suferă de boli digestive, gastrite, ulcere, colecistite. Diabeticii nu trebuie sub nicio formă să facă exces de dulciuri. Nu numai că nu este indicat să mănânce mult, dar este recomandată chiar procurarea din timp a alimentelor speciale, cu ingrediente potrivite afecțiunii lor.

Ai grijă la proveniența alimentelor

De asemenea, atenția trebuie să fie îndreptată și către sursele de unde procuri carnea și ouăle, acestea trebuind să aibă clar inscripționată pe etichetă data expirării, dar și locul de proveniență. Pentru evitarea ingerării unor substanțe chimice, îți sugerăm vopsirea ouălelor într-un mod natural, folosind coji de ceapă și diverse alte legume colorate.

CITEȘTE TOT ARTICOLUL PE BLOGUL STADA

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.